Skip to main content

Pertama Kali Suami Puasa Bersama, Lana Nodin Upah Ayam Penyet.

Pelakon Lana Nodin telah memuat naik video comel suaminya yang tidak sabar untuk menjamah masakannya setelah seharian berpuasa.


Pelakon Lana Nodin telah memuat naik video comel suaminya yang tidak sabar untuk menjamah masakannya setelah seharian berpuasa.

Ragam suaminya, David McKienzie menarik perhatian pengikut Instagramnya di mana dia telah bertutur dalam bahasa Melayu dengan sedikit pelat untuk menerangkan apa yang dimasak oleh isterinya.

“Hari ini, isteri saya masak ayam penyet,”katanya yang kemudiannya disambut kembali oleh Lana dengan pertanyaan sama ada suaminya itu berpuasa atau tidak.

Menurut kapsyen di video tersebut, Lana memberitahu bahawa tahun ini merupakan kali pertama suami kesayangannya itu berpuasa dan berbuka bersama keluarganya.

Malah disebabkan suaminya itu tidak sabar untuk berbuka, dia juga telah mengambil keputusan untuk mengusik Lana di dapur.

“First time my hubby @david_mckienzie berpuasa this year n dpt berbuka with my family so kena masak sedap2 untuk dia sebagai upah belajar berpuasa...well done sayang, proud of u...love u so much.

“My hubby @david_mckienzie sibuk kacau org kat dapur...tak sabar nak berbuka la tu...sian, budak bau belajar berpuasa hehe.”tulisnya.

Di samping itu, peminat juga tidak putus-putus memuji Lana kerana pandai menjaga dan mengambil hati suami selain rajin memasak.

Tak percaya?

Jom lihat video di bawah:


Comments

Popular posts from this blog

Wanita Berjubah Juga Tewas Di Tangan Negro

Hiasan NALURI setiap insan sememangnya mendambakan pasangan hidup untuk memenuhi keperluan zahir dan batin mereka. Perkara sama yang diharapkan Rozi Ali, seorang wanita Melayu Thailand yang berasal dari sebuah perkampungan di daerah Satun. Dia yang membesar di Selatan Thailand mengambil keputusan berhijrah ke Shah Alam, Selangor. Keputusannya itu tidak sia-sia kerana tidak lama selepas itu dia bergelar seorang usahawan berjaya dalam bidang membekalkan peralatan aksesori rumah. Mungkin kerana dihambat urusan perniagaan, soal jodoh tidak menjadi keutamaan wanita berusia 48 tahun ini. BACA :  GADIS MELAYU SELFIE DADA BULAT UPLOAD DALAM FACEBOOK Namun, kesibukan itu tidak menghalang wanita yang selesa mengenakan pakaian jubah ini daripada mengikuti kuliah agama dan solat berjemaah di sebuah surau di Shah Alam. Situasi itu juga menemukan wanita bersuara lembut ini dengan seorang lelaki Nigeria bernama Suhaili yang bekerja sebagai pekerja kontrak berhampiran rumah Ro

Video: Pelajar Sekolah Berasmara Dalam Kelas Tersebar...

Sebuah video rakaman 3GP yang memaparkan dua pelajar berasmara dalam kelas tanpa segan silu,kelakuan tidak senonoh pasangan pelajar itu dipercayai berlaku di dalam bilik kelas mereka sendiri tersebar di laman sosial. Video berdurasi 4.41 minit itu memaparkan gelagat seorang pelajar perempuan yang hanya membiarkan teman lelakinya yang juga seorang pelajar ‘meramas’ bahagian dadanya tanpa sebarang bantahan diikuti dengan sedikit gelak ketawa. Bukan setakat itu, malah dua pelajar terbabit dilihat bercumbuan di hadapan rakan mereka tanpa sebarang rasa malu. Apa nak jadi dengan anak muda zaman ini? Di usia sebegini, sepatutnya mereka lebih fokus pada pembelajaran, bukannya sibuk menjalinkan hubungan cinta monyet yang tidak memberikan jamin kononnya ’till Jannah’. Barangkali, sudah tiba masanya pihak sekolah memasang alat perakam tersembunyi di setiap bilik kelas agar setiap gerak geri pelajar sekolah dapat dipantau selain dari membuatkan pelajar² liar sebegini melakukan perbuata

(Gambar) Badan Kerbau, Kepala Buaya, Badan Bersisik

Bangkok: Penduduk di sebuah perkampungan terpencil di wilayah Sisaket gempar apabila seekor kerbau di kawasan terbabit melahirkan anak dengan kepala buaya. Haiwan itu juga mempunyai sisik tebal yang menyerupai sisik buaya tetapi dengan badan dan kaki kerbau. Anak kerbau aneh ini dilahirkan oleh seekor kerbau milik seorang petani, Nong Don di kampung Sa Ket di daerah Wanghin baru-baru ini. “Saya terkejut kerana tidak pernah melihat anak kerbau seperti ini. “Kerbau saya sebelum ini melahirkan anak yang normal dan ini adalah kali pertama haiwan itu melahirkan anak yang ganjil,” katanya memetik laporan myMetro . Namun, anak kerbau itu mati tidak lama selepas ia dilahirkan. Bangkai haiwan itu kemudian dibawa ke rumahnya. “Penduduk kampung terkejut melihat anak kerbau ini dan datang ke rumah saya kerana yakin haiwan ini membawa tuah,” jelasnya. Gambar anak kerbau itu kemudian menjadi viral di internet setelah ia dimuat naik. “Ramai penduduk dari wilayah lain datang ke ruma